حنانه نازنینمحنانه نازنینم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
پیمان مقدس بین ماپیمان مقدس بین ما، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

حنانه حسن زاده

شرح تولد حنا

1394/10/28 16:46
256 بازدید
اشتراک گذاری

چند هفته قبل تولد حنانه دتری بود ومن مشغول درست کردن وسایل تولد   آخه برای میوه از ظروف یکبار مصرف استفاده کردم وروی همه ظرف ها لیبل کیتی چسبوندم برای چاقو ها وچنگال وقاشق دسر وظرف سالاد ماکارونی هم همین طور

اماپذیرایی ما در تولد در ابتدا شیرینی و دختردونه (شیرینی محلی) وچای بود که در ظروف تم دار از مهمانان پذیرایی کردیم  وبعد از کمی بزن برقص نوبت پذیرایی با میوه شد واز مهمون  های عزیز با میوه پذیرایی شد ودر همون زمانی که عزیزان مشغول صرف میوه بودند حسابی سورپرایزشون کردیم وکلیپی براشون پخش کردیم که واقعا جالب بود ،کلیپ با عکس های بچگی همسرم شروع  شد وبعد عکسهای بچگی من و بعد عکس ازدواج من وهمسرم ودر نهایت عکسهای حنانه جون از بیمارستان تا چندروز قبل تولد پخش شد وآهنگ هایی هم که انتخاب کرده بودیم با اسم دخترم هم خوانی داشت 

بعد پذیرایی مهمانان ویژه ما آمدند خانمی که مولودی میخواند وخانمی هم که همراهشان دفع میزد واقعا عالی بود چون چندروزی از مبعث گذشته بود با مولودی در وصف حضرت رسول شروع کرد در این میان از بچه هابا پاپکورن پذیرایی شد قیف های پاپکورن باعث شد تا بچه ها سرجایشان بشینند ودر نهایت با خواندن تولدت مبارک برای حنانه کیک تولد یکسالگی دخترم را بریدیم ودخترم با همکاری من شمع تولد یکسالگی اش را فوت کرد

بعد از برش کیک با دسر (ژله خرده شیشه) که در ظرف دسر آماده سرو بود وسالاد ماکارونی به طور همزمان  از مهمانان پذیرایی شد  ودر نهایت هم کیک را پخش کردیم وبعد کادو ها را باز کردیم ودرآخر هم به بچه ها گیفت وبادکنک دادیم که بسیار خوشحال شدند ساک گیفت را هم خودم درست کردم امیدوارم وقتی دخترم بزرگ شد وعکس وفیلم تولدش را دید از من وپدرش راضی باشد

پسندها (1)

نظرات (0)